Saturday, February 9, 2013

Selamat Tinggal Melaka

Salam..ok2,aku sangat la busy dngn stdy n final exam sebab tu aku tak membebel kt sini..after abes semua paper,yay yay baru aku boleh jenguk2..haha..kemas2 barang n ready to go back.kalau stakat nk cuti sem je aku tak ad la busy nk kemas barang.tp ni terus nk prktikal so kena la bawak apa2 yg patut sebab mau stay d rumah cik kamal..so,selamat la tinggal bumi Melaka utk lebih kurang 4 bulan..kita ketemu lagi nanti ye..
selamat tinggal semua kenangan..selamat tinggal teman yg d alam abadi..maaf sangat2 sebab mell tak sempat ziarah pusaramu..namun doa mell tetap bersama kamu.in shaa Allah.

Semoga kt tempat baru nanti aku akan lebih meningkatkan kualiti dan kurangakn kontroversi..buat teman2 yang pegi prktikal,smoga berjaya ye kawan2..kita jumpa lagi nanti.buat teman yang sudah tamat,semoga berjaya dalam kerjaya..mell pasti tak akan lupakan kamu semua..jaga diri baik2 yea..ok la,nk kemas2 nie.tak sabar nk balik..yay yay..jmpa lagi d next post..salam..

daripada zareen

barang-barang nk bawak balik..





Salam Sayang : MeLL
Lagu:Situasi
Mood : melepak kt umah ramzi skrng nie..kui3

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)