Saturday, September 8, 2012

Another Celebration

Salam...Ya Allah terharu aku bila syaz,miza,zareen,eyna n nadia buat surprise birthday celebration utk aku on Thursday 6.September.2012..mula-mula tu ingt just masak2 n makan2 biasa je (sbb dieorg memang slalu masak2 kt umah aku),tup2 bila nk makan tiba2 dieorg matikan kipas n lampu pastu ramai2 klua bawak kek smbil nyanyi lagu 'Happy Birthday'..huwaaaa...menitik air mata aku beb.aku x sangka dieorg buat celebration.aku appreciate sangat2.so maknanya 3 hari berturut-turut kawan2 aku celebrate bday aku..syukur Alhamdulillah.. wlaupn 'kamu' yg aku harap tidak kunjung tiba semasa ulang tahun kelahiran aku,namun aku amat bersyukur yg aku masih ada kawan2 lain disisi..trima kasih kawan2ku..aku sayang kamu semua..


birthday cake
hadiah perfume n tudung





Lots of Love : MeLL
Lagu : AdaMU

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)