Monday, June 4, 2012

Akhir Rasa

Salam..alhamdulillah dapat jugak menulis dalam blog nie.maklumla sebelum nie cuti so susah la nk update blog.. umah mana ad tenet..haha..cuti agak lama gak..lebih kurang sbulan..bila time cuti nie,banyak la majlis kawen yg aku kena pegi..dan sah2 la aku dapat soalan cepucemas iaitu "bila nk kawen?"..huwaaa...aku x suka la soalan tu sebab aku x tau nk jawap ape..last2 aku senyum je la smbil buat muka innocent.hik3..

Akhir2 nie aku selalu rasa  sedih.rasa nak nangis..macam2 bnda aku fikir.itu la ini la..kiri la kanan la..orang tu la orang nie la...tp,masalahnya ad ke dieorg fikir pasal aku???yeah..itu persoalan utama..aku mengaku aku rindu smeone..sangat2 rindu smpai nk menangis kalau ingat die.tp,ntahla...kalau aku sorang je yg rndu pn x boleh gak kan..

Bercakap pasal jodoh,itu kan rhsia Allah..siapa la aku nk mempertikaikan ape yg DIA da lorongkan untuk aku..sbenanrnya aku penat ngn situasi skrng nie..kawan2 ad yg cuba ambik kesempatan atas kebaikan aku..erk,baik ke aku nie?haha .. kalau nk bercakap pasal rindu,x yah cerita la..aku rndu ramai orang especially kawan2 yg aku sayang..persoalannya,adakah dieorg rndu aku?tu dieorg la yg kena jawap..kalau kerinduak aku nie boleh d timbang,aku rasa penimbang tu pn x mampu nk tanggung..huhu..ok la,da x ad idea plak nk tulis..jmpe next post la yea..salam :)





Selayang Pandang : MeLL
Lagu : Andaiku Bercinta Lagi
Mood : happy weyh sbb da dapat lesen..thanx a lot to idaman n dik am
3 months to go..adakah akan sorang2 lagi??

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)