Wednesday, March 2, 2011

Untuk Seterusnya

Salam...agak lme x mencoret d cni..bkn mls..tp,kt umh x ad intrnet.so,aku mncoret kt diari je la..da bersawang blog nie.huhuhu...arini aku da blk mlaka...next week da start kls...Dgree in human resource management..Alhamdulilah..dpt gak smbng blaja..
redha je la..aty trase berat nk blk mlaka...xtau la knpe..smpai je umh,aku menangis.. serius..tabah ye wahai cik hati...jgn menangis..buatmu teman d sana,aku doakn smga kamu tabah dan sabar menghadapi dugaan hdup...smga kamu cpt smbuh juga..Insya Allah..
aku sayang kamu...jgn prnh pts asa dlm hidup ini k..
Mak n abh,doakn kejayaan along ye..trima ksh bnyk2 sanggup sush payah kluakn duit yg bnyk utk along smbng blaja...smga jasa kalian dapat along balas kelak..amin..
salam sayang untuk semua.. :)


Home alone : MeLL
Lagu : Luahan Hati-Kristal

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)