Thursday, November 18, 2010

Pengorbanan

Salam..Selamat Hari Raya AidilAdha..
Sepatutnye aku wish smlm,tp,smlm kt kg n x ad internet,trpksa la postpone arini...
Pengorbanan??klau nk cte psl pngorbanan,aku rse aku da lakukannye..aku korbankn mse aku utk smbng dgree kt mmu..sbenanye,aku da dpt mmu,klau ikut aty,aku memang trus nk g..tp,ad la org2 ckp,tngu dlu uitm dec intake,klau dpt uitm kn murah..x sushkn parents. memang la aku xnk sushkn parents,tp,bab stdy nie x blh nk pksa..aty aku memang nk ke mmu utk dgree..tp,dmi parents,aku korbnkn mmu n aku keje dlu smntara tngu uitm nie..hurm,ntahla..aku pn xtau npe???ni la pengorbanan aku..rse mcm nk menangis pn ad ble pk blk..aku da trtinggl 1 sem dgree dr kwn2 aku,tp,utk mak n abh n aku x nk sushkn dieorg,xpe..aku berkorban.klau pengorbanan aku nie x d hrgai,aku x tau la..aku bukan nk harapkn balasan yg 'grand2' pn,cukuplah sekadar ia d hrgai n aku gmbira...
smga pngorbanan aku nie berbaloi...insya ALLAH..


Aku yg rndu kwn2 kt MMU : MeLL

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)